Friday

Old friends


Every December 10th my old classmates and friends from BB always have a get together, usually at Prek leap. I've jst. received fotos and video clips from a friend, and after watching them all I miss them and home a lot.
Oh, from the photo I can say that guys get a bit chubby while gals get a lot thinner. I used to be one of the thinnest among our frineds but now I can say that I'm one of the fattest(?) :-)
I remember in high school time, friends often teased me everytime it was very windy. "Ey! the wind is so strong, watch urself not to fall down or be blown away by the wind!"...it is a betifull memory after all ^+^

毎年の12月10日には私の高校の友達はいつもPrek Leapで同窓会をやる。一人の友達からもらったばかりの同窓会の写真とビデオを見た後にすごく国のこと皆のことを懐かしく思う。
写真を見てすぐ気づいたのは男子の方がちょっと太ってきたことと女子の方がちょっと痩せたことかな。仲間の中私が一番痩せた人の一人だったが今はもう誰にも負けず一番太っちゃったのかもね。
高校のときに私が風に運ばれるぐらい細かった。強い風が吹いたときに友達がよく「気をつけ!」と私のことをからかった。本当にいい思い出だった。

No comments: